شناسهٔ خبر: 66815980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکر منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف از صداو سیمای خراسان جنوبی

منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در برنامه استودیوی شهید خدمت از زحمات کارکنان و دست اندرکاران صدا و سیمای استان به دلیل پوشش کامل و مناسب مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

تشکر نماینده  مردم بیرجند، درمیان و خوسف از صداو سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، هاشمی منتخب  مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در برنامه استودیو شهید خدمت که به مناسبت تشییع پیکر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهان ایشان در بیرجند برگزار شد، گفت:  امروز آخرین سفر استانی حضرت آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی بود که برای همیشه در اذهان مردم این منطقه ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی و امیر عبدالهیان در صحنه بین المللی با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت،  وفاق و همدلی کم نظیری ایجاد کردند افزود: حضور مقامات از کشورهای مختلف روز گذشته در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا پیامهای متعددی داشت که همه ی اینها دلالت می کند که در منطقه و در کشورهای اسلامی همدلی کم نظیری در  حمایت از مقاومت ایجاد شده و انشااله ادامه خواهد داشت.

منتخب مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی در بعد داخلی و در بعد بین المللی دوست داشتنی بود و تلاشهای کم نظیر و ماندگار ایشان معادلات بین المللی و منطقه ای را تغییرداد.

هاشمی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، در زندگی و امور مردم خللی ایجاد نخواهد شد، افزود: با توجه به حمایتهای مردمی و کم نظیر  آیت الله رئیسی ،  مردم ما همه امروز نشان دادند که پس از ایشان  خواهان کسی هستند که شبیه آیت الله رئیسی باشد و بتواند در تراز  ایشان  در نظام جمهوری اسلامی فعالیتهایشان را ادامه دهد. 

وی در پایان از اقدامات صدا و سیما در خصوص پوشش مناسب مراسم وداع و تشییع رئیس جمهور شهید تشکر کرد و گفت: جا دارد از حضور بی نظیر مردم استان در مراسم تشییع شهدای خدمت و از صدا و سیمای خراسان جنوبی برای پوشش خوب مراسم وداع و تشییع آیت الله رئیسی تشکر کنم. 

نظر شما