شناسهٔ خبر: 66815918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای مرحله سوم طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه به اجرای مرحله سوم طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز (افغانی) در استان اشاره کرد و به کشاورزان کرمانشاهی نسبت بکارگیری اتباع غیرمجاز هشدار داد.

صاحب‌خبر -

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از دستگیری تعداد قابل توجهی از کارگران غیرقانونی افغانی در سطح مزارع کشاورزی مناطق کوزران، ماهیدشت، سراب نیلوفر، سر فیروزآباد و بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه در راستای اجرای این طرح خبر داد.

وی تاکید کرد: کشاورزانی که کارگران افغانی را بکارگیری کنند به دستگاه قضایی معرفی و جریمه می‌شوند.

سلیمانی به ابلاغیه وزارت کشور و سیاست‌های سازمان ملی مهاجرت به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه اشاره کرد که در آن اشتغال و بکارگیری اتباع غیرمجاز (افغانی) در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان کرمانشاه ممنوع و غیرقانونی است.

وی خطاب به کارفرماییان و کشاورزان گفت: کارگران اتباع غیرمجاز خارجی (افاغنه) که در واحد‌ها فعالیت کنند توسط نیروی‌های امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر می‌شوند از این رو نباید نسبت به بکارگیری اتباع غیرمجاز اقدام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه طرح جمع آوری اتباع خارجی را در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص کمک به اشتغال جوانان این استان اعلام کرد .

نظر شما