شناسهٔ خبر: 66815738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتح خرمشهر الگو سازی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: الگوسازی فتح خرمشهر یکی از شاخص های مهم این رویداد تاریخی است که باید برای فتح خرمشهرهای بعدی انجام شود.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام طه توکلی امروز در مراسم مردمی گرامیداشت شهید رییسی و همراهانش در مسجد جامع حاج فیض‌الله نایسر سنندج با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار داشت: عامل اصلی فتح خرمشهر خدا بود و باید شاخص‌های حاکم بر فتح خرمشهر برای نسل جدید و پرسشگر تبیین شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه اولین نماد در فتح خرمشهر نماد مقاومت مردمی بود، اضافه کرد: ایستادگی مردم در مقبل استکبار و جهاد آنها، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی بر لزوم الگو سازی از فتح خرمشهر برای فتح خرمشهر‌های بعدی تاکید کرد و گفت: خرمشهر‌های بعدی از جنس نظامی نیستند بلکه از جنس تهدید اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ایجاد ناامیدی و تهدید‌ها نسبت به جوانان است.

حجت السلام توکلی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید ایران توانست، علی‌رغم همه این تهدید‌ها با عناصر خدمت، جهاد و وحدت زمینه محبوبیت، موفقیت و معنویت را فراهم کند، ادامه داد: برای فتح خرمشهر‌های بعدی همین وحدت و همگرایی برای رسیدن به حکومت جهانی را باید مد نظر قرار دهیم.

حجت‌الاسلام توکلی فقدان آیت‌الله رئیسی را غم‌انگیز خواند و گفت: ما به خاطر فقدان و خلأ موجود غم بار هستیم، چونکه رئیس جمهور شهید بهبود معیشت و اقتصاد ملت ایران را ریل‌گذاری کرده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری در تراز انقلاب بود و با اقدامات شایسته توقعات عمومی را بالا آورده و وظایف را برای مسئولان آینده سنگین‌تر کرده است و میراث‌دار خون شهیدان امثال رجایی و باهنر بود که توانست مدال پرافتخار شهادت را کسب کند. 

وی گفت: شهید رئیسی علمداری برای ولایت بود و صحت این ادعا را با شهید شدن ایشان در راه خدمت می‌توان اثبات کرد که در آخرین ماموریت برای افتتاح آب برای ملت رفتند و به شهادت رسیدند. 

حجت الاسلام  توکلی به انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در این انتخابات باید دغدغه جمهور در تراز آیت‌الله رئیسی را داشته باشیم و با شاخص‌هایی رئیس جمهور آینده باشیم را برگزینیم که در پیام رهبر برای فقدان رئیس جمهور شهید دریافت شده تا بتوان آینده بهتری از گذشت را رقم زد.

نظر شما