شناسهٔ خبر: 66815307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

لوپتگی مربی وستهم شد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: باشگاه وستهم به صورت رسمی تأیید کرد که خوان لوپتگی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.
مربی سابق اسپانیا، پورتو، رئال مادرید، سویا و ولورهمپتون کار خود را با چکش‌ها از اول جولای آغاز خواهد کرد.
لوپتگی در دو دهه گذشته رزومه مربیگری چشمگیری داشته و سویا را به قهرمانی لیگ اروپا رسانده است. باشگاه وستهم با تایید خبر آغاز همکاری با این مربی نوشت: "انتصاب مربی باتجربه اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید نشان دهنده گام بعدی در استراتژی جدید و رو به رشد فوتبال وستهم یونایتد است که در جولای 2023 با آمدن تیم استایدتن به عنوان مدیر فنی، باشگاه سرعت خود را افزایش داد."
لوپتگی به سایت رسمی وستهم گفت: "من قبل از هر چیز بسیار خوشحالم که می‌توانم بخشی از آینده این باشگاه بزرگ باشم. ما سعی خواهیم کرد مهر خود را در باشگاه جا بگذاریم.
احساس می‌کنم که ما یک باشگاه فوق‌العاده داریم. فکر می‌کنم چند سال اخیر سال‌های بسیار خوبی برای ساختن یک پایگاه قوی باشد، البته، اما جاه‌طلبی من به عنوان یک مربی همیشه این است که برای رسیدن به اهداف بیشتر، بزرگتر، تشویق، بهبود بازیکنان، تیم و رقابت کردن بهتر از دیروز باشم.
جایی هستم که می‌خواهم باشم. اینجا هستم چون می‌خواهم اینجا باشم و برای ما روز فوق‌العاده‌ای بود که قراردادمان را امضا کردیم. ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما بسیار خوشحالم که وستهم من را انتخاب کرد چون من نیز وستهم را انتخاب کردم، بنابراین ما واقعاً از این بابت خوشحالیم.
ما با این ایده و فکر به اینجا آمدیم که افتخارات بزرگی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما به اینجا آمدیم و از این چالش هیجان‌زده‌ایم. البته ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به باشگاه و تیم کمک کنیم تا به بهترین سطح برسیم و اهدافمان برسیم. به هواداران اطمینان می‌دهم که در تمام دستاوردهای ما نقش کلیدی خواهند داشت."
 

نظر شما