شناسهٔ خبر: 66815250 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کل فرودگاه‌های استان از آغاز اعزام حجاج خبر داد

۷۸۵۳ زائر از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف می‌شوند

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از شروع عملیات اعزام زائرین حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: نخستین گروه از زائران استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری صبح امروز فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوذر ضیایی با اشاره به آغاز عملیات اعزام زائرین حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فرودگاه شهید بهشتی اظهار کرد: نخستین گروه از زائرین استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز، سوم خرداد در ساعت ۰۷:۱۵ صبح فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام تعداد ۷۸۵۳ زائر در قالب ۵۶ کاروان از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد که ۵۳ کاروان از استان اصفهان و ۳ کاروان از استان چهار محال و بختیاری اعزام می‌شوند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به بازه زمانی انجام عملیات اعزام حجاج از تاریخ سوم تا سیزدهم خرداد ادامه داد: در این عملیات تعداد ۵۱۰۳ زائر مدینه قبل و ۲۷۵۰ زائر مدینه بعد هستند.

وی از زائرین خواست با توجه به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان‌ها، در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی، در صورت امکان به صورت گروهی و حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور بهم رسانند و گفت: به زائران توصیه می‌شود از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری کنند.

نظر شما