شناسهٔ خبر: 66814968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئولان روحیه جهادی آیت‌الله رئیسی را الگو قرار دهند

فرماندار سردشت گفت: مسئولان روحیه جهادی آیت‌الله رئیسی همچنین هیئت دولت سیزدهم را برای خود الگو قرار دهند و با همان رویکرد برای خدمت به ملت گام بردارند.

صاحب‌خبر -

مسئولان روحیه جهادی آیت‌الله رئیسی را الگو قرار دهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، باباخان اسکندری ، امروز سوم خرداد در مراسم بزرگداشت شهید خدمت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و سایر دولتمردان شهید که در فلکه شیخ مولانای سردشت برگزار شد، گفت: روحیه جهادی که در وجود ذی‌قیمت آیت‌الله رئیسی وجود داشت به معنای واقعی کلمه دیدنی و غیرقابل‌انکار بود.

وی ادامه داد: ایشان با تمام وجودشان برای خدمت به ملت گام برمی‌دا‌شتند و در راستای رفع مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناختند حتی سفر شخصی، استراحت و اوقات غرافت برای‌شان مفهومی نداشت برای همین کار کردن در کنار ایشان به معنای واقعی کلمه سخت بود و افرادی باید در رکاب قرار می‌گرفتند که همان روحیه را داشتند.

فرماندار سردشت اهتمام رئیسی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال کردن کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید و ده‌ها اقدام دیگر در این مدت سه ساله را متذکر شد و بیان داشت: ایشان هر گونه مانع اعم از کمبود بودجه، بروکراسی اداری و ... را برای تسریع در پیشبرد برنامه‌ها از پیش رو برمی‌داشتند.

اسکندری به شهادت رسیدن ایشان را مزد زحمات، فداکاری و تلاش‌های مجاهدانه عنوان کرد و بیان داشت: آیت‌الله رئیسی نه‌تنها در دوران ریاست قوه مجریه با تمام وجود تلاش کردند بلکه در دورانی که سکان هدایت قوه قضائیه را در دست داشتند تلاش می‌کردند همه کاستی‌ها را جبران کرده و کارها را با سرعت و دقت جلو ببرند.

 

نظر شما