شناسهٔ خبر: 66814746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش نسبی دمای هوای استان همدان

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از نظر دمایی، دمای هوا طی روز تقریباً روند افزایش نسبی دارد البته می‌توان ثبات دمای صبحگاهی را پیش رو داشت.

صاحب‌خبر -

افزای نسبی دمای هوای استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ روح الله زاهدی از بارش ۲۳ میلی‌متر باران در میلاب نهاوند خبر داد و گفت: به طور میانگین هشت میلیمتر بارش در استان همدان ثبت شده است.

او تأکید کرد: در دو روز گذشته شاهد بارش باران همراه با پدیده رعد و برق، وزش باد شدید و حتی پدیده تگرگ در پاره‌ای از نقاط استان بودیم.

زاهدی تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها از میلاب نهاوند با ۲۳ میلیمتر، راستگویان فامنین ۲۲ میلیمتر و خاکو همدان ۲۰ میلیمتر گزارش شده و به طور میانگین هشت میلیمتر آورده این سامانه بارشی طی دو روز گذشته برای استان همدان بوده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: در ساعاتی از بعد ازظهر امروز پیش بینی رشد ابر‌ها را داریم، ضمن اینکه در پاره‌ای از مناطق شرقی بارش خفیف باران و در پاره‌ای از مناطق بارش پراکنده را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه فردا عمدتاً به شکل رشد ابر این انتظار در ساعات بعد ازظهر وجود دارد، افزود: شنبه هفته آینده هم در نقاط مختلف استان بارش خفیف باران به ویژه در نیمه شمالی و مناطقی از شرق استان انتظار خواهد بود و بعد از آن عمدتاً آسمان استان صاف و آفتابی است.

نظر شما