شناسهٔ خبر: 66814153 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«سنگر کتاب» قرارگاهی فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

تسهیل در رساندن کتاب به مناطق کم برخوردار و برگزاری مسابقات و پویش‌های کتابخوانی از جمله فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مجموعه فرهنگی «سنگر کتاب» با هدف  تربیت محقق در حوزه کتاب و کتابخوانی با قابلیت آموزش سیستم‌سازی و تشکیلاتی، برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی کاربردی در حوزه کتاب و کتابخوانی برای کلیه افراد علاقه‌مند در این حوزه تشکیل شده است.

راهبرد دیگر سنگر کتاب در حوزه فرهنگی تربیت برنامه‌نویس فرهنگی و تبلیغ برای مراکز تحقیقاتی، آموزشی، مدیریتی و سازمانی در حوزه‌های مختلف کتاب و کتابخوانی، برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان‌ها و کشور  و ارائه مشاوره‌های تخصصی به افراد علاقه‌مند برای اجرایی کردن مدل صحیح تبلیغ و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.  

قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب با شعار «کار جهادی در حوزه کتاب و کتابخوانی» فعالیت خود را با تعدادی از جوانان و نوجوانان فعال و دغدغه‌مند شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی از سال ۱۳۹۸ آغاز کرد و تاکنون توانسته در ۳۰ شهر فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

مهدی سربازی گزارش می‌دهد: 

<div id="video-display-embed-code_11144881"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241724/11144881?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما