شناسهٔ خبر: 66813822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از بغض فرناز قاضی زاده در بی‌بی‌سی تا زخم زبان‌های بی انتها + فیلم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، آزمونی بود برای موافقان و مخالفانی تا قدر شهید جمهور و افراد این‌چنینی را بیشتر بدانند.

صاحب‌خبر -

با شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، بسیاری از افراد؛ چه آنها که موافق و چه آنها که مخالف بودند در غم عجیبی فرو رفتند و این حقیقت را می‌توان از بغض عجیب فرناز قاضی زاده، مجری و گوینده بی‌بی‌سی و افرادی که برای حلالیت در مراسم تشییع پیکر ایشان و همراهانشان آمده بودند، متوجه شد و این درس بزرگی است تا اگر به نقد فردی می‌پردازیم غرض‌ورزانه نباشد و به حق باشد و تحت تأثیر موج‌سواری‌های مختلف نباشد و عملکرد‌های مثبت را هم درنظر بگیریم. 

 حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) و سخنران مذهبی در شبکه قرآن در این باره توضیحاتی داد.

این سخنران مذهبی گفت: ما حقیقتاً یک خلأیی را حس می‌کنیم  و ان‌شاءالله، خللی نخواهد بود. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خودش را سپر بلا می‌دید و آخرین جلسه‌ای که با هیئت دولت داشت نشان می‌دهد تا چه اندازه قبل از اینکه پیکر مطهر و نازنینش بسوزد، جگرسوخته بوده است اما با صلابت. 

خیلی از افرادی بودند که هجمه و حمله می‌کردند و تهمت می‌زدند؛ حتی افرادی که سال‌ها پرونده‌هایشان به خاطر جایگاه آیت‌الله رئیسی چه در قوه قضائیه و چه در سازمان بازرسی کل در دست ایشان بود. 

آیت‌الله رئیسی در زمان رقابت ریاست جمهوری که بعضی از افراد، رفاقت‌ها را قیچی کرده و فقط دنبال این بودند که یک جایگاهی پیدا کنند، با مظلومیت گفت: اگر با تهمت زدن به من و تخریبم، مشکل مردم حل می‌شود عیبی ندارد. 

با رفتن آیت‌الله رئیسی، یک ایران گلستان شد؛ به‌ طوری‌که خیلی از افراد نه به عنوان منتقد بلکه کسانی که بر مدار اتهام و جسارت حرکت می‌کردند الان در خانه‌های خود پشیمان و بدنبال جبران هستند.

 

<div id="video-display-embed-code_19348128"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8740486/19348128?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما