شناسهٔ خبر: 66813754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم‌سالاری در جامعه بود

اقتصاد ایران: خلخال - نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: شهید رئیسی الگوی مردم‌داری و مردم‌سالاری را در جامعه انسانی تعریف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام فیاض تمجید صبح پنجشنبه در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت مرجع بسط گسترش دین بوده و در همه عرصه‌ها پیشگام بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از حریم دین و مقابله با انحراف‌ها از اساسی‌ترین کار ویژه روحانیت و حوزه‌های علمیه تلقی می‌شود چرا که حفظ فرهنگ دینی از هرگونه گزندی و ارائه درست آن، خود یک نوع فرهنگ‌سازی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال با بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید افزود: آیت‌الله رئیسی چهار دهه تلاش و کوشش جهادی را پشت سر گذاشت و مدیریت جهادی را با اخلاص، اخلاق، تعهد و تخصص گره زد و الگوی مردم‌داری و مردم‌سالاری به جامعه انسانی شد.

تمجید ادامه داد: حوزه‌های علمیه و طلاب همیشه در مقابل کجروی‌ها ایستادگی کرده و تعهدشان بر این است که لحظه‌ای در راستای بسط دین آرامش نداشته باشند و مصداق این موضوع آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و امثال این شهید والامقام همواره تکیه‌گاه محرومان بوده‌اند.

وی بیان کرد: در وضعیت کنونی، مسئولیت طلاب خواهر و برادر بیش از پیش سنگین است تا با تبیین شرایط فرد اصلح در میان مردم، انتخابی درست و شایسته در شأن انقلاب اسلامی رقم زده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما