شناسهٔ خبر: 66813643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی مازندران:

شهید رئیسی ذوب در ولایت بود

فرمانده انتظامی مازندران گفت: شهید رئیسی ذوب در ولایت بود و باید از رفتار و منش اخلاقی این شهید الگو بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی بعدازظهر امروز_پنجشنبه سوم خرداد_ در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس‌جمهور مردمی شهید و همراهانش، هم‌زمان با مراسم گرامی‌داشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر واقع در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای ستاد انتظامی مازندران ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: فقدان ایشان برای ما مازندرانی‌ها که به تازگی میزبان حضورش در استان بودیم، سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی حواسش به همه بود و قدردان تلاش‌های همه بود، افزود: باید قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی ایشان باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران اخلاص، خستگی ناپذیری، مدیر جهادی انقلابی، مردم‌داری و مردم محور بودن را از ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان و مطرح کرد: شهید رئیسی ذوب در ولایت بود و باید از رفتار و منش اخلاقی این شهید الگو بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه باید به مانند ایشان خادم خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرباز ولایت باشیم، اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی باید از روحیه مردم‌داری و مردم‌محوری آیت‌الله رئیسی الگو بگیرند.

یوسف نوری استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه «رهبر معظم انقلاب» فرمودند که ایران مانند گذشته همچنان با قدرت به جلو حرکت خواهد کرد، عنوان کرد: این شهادت قدرت ما را دو چندان خواهد کرد، چرا که از آغاز پیروزی انقلاب، دشمن به شیوه‌های مختلف مخصوصاً با به راه انداختن جنگ عزیزان بسیاری را به شهادت رساند.

وی گفت: اما نظام مقدس جمهوری اسلامی مرحله به مرحله با سپری کردن سختی‌های مختلف مانند پیروزی در جنگ و آزادسازی خرمشهر عزیز، تحریم‌ها و دیگر مراحل، قوی و قوی‌تر شد.

نظر شما