شناسهٔ خبر: 66812452 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر:

شهید جمهور به ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح کمکی شایان کرد

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: شهید آیت الله رییسی به عنوان خادم ملت ایران با تدابیر ارزشمند خود به ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح کمکی شایان کرد.

صاحب‌خبر -

امیر نعمت الله صدقی فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در حاشیه آیین بزرگداشت شهیدان خدمت به میزبانی نیروهای مسلح استان بوشهر  اظهار کرد: تاکنون ۴۶ سال از عمر با برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که هر ثانیه آن دارای فراز و فرودهایی بوده است.

وی افزود: با گذشت تنها ۱۹ ماه از پیروری انقلاب مردم ایران دفاع مقدس را جانانه آغاز و پس از هشت سال در این نبرد جشن پیروزی گرفتند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر تصریح کرد:مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی با جدیت تمام تداوم پیدا کرده و در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: شهید رییسی و همراهان در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی عمر خود را شبانه روز صرف نظام کردند و به معنی واقعی خادمی ملت بود.

صدقی ادامه داد: خادم واقعی ملت ایران در هیچ پنجشنبه و جمعه‌ای استراحت نداشت و اخلاص و تعهد به کاری خود را به بهترین شکل ممکن نشان داد.

وی گفت: شهید رییسی ولایت مدار و مطیع به امر رهبری بود و برای همیشه الگویی مناسب برای نیروهای مسلح خواهد بود.

صدقی اضافه کرد: آیت الله رییسی در هیچ نشست رسمی یا غیررسمی حمایت همه جانبه خود را از فلسطین دریغ نکرد و امروز نیروی های مسلح و بویژه نیروهای ارتش راه این بزرگواران را با جدیت ادامه خواهند داد.

وی گفت: ۲ خلبان و کادر پروازی بالگرد سانحه دیده از نیروهای ارتش بودند که نیروها در ادامه راه این شهیدان همواره ثابت قدم می‌مانند.ر

نظر شما