شناسهٔ خبر: 66812353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی ۷ موکب برای خدمت‌ رسانی به زائران رضوی در سبزوار

۷ موکب برای خدمت‌ رسانی به زائران مراسم تشییع آیت الله رئیسی در مسیرهای ورودی و بقاع متبرکه شهرستان سبزوار دایر شده است.

صاحب‌خبر -

برپایی ۷ موکب برای خدمت‌ رسانی به زائران رضوی در سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هفت موکب مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافرانی که برای شرکت در آیین تشییع پیکر آیت الله سیدابراهیم رئیسی راهی مشهد هsتند، در مبادی ورودی و خروجی سبزوار برپا شده است.

 

حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: این موکب های مردمی به منظور پذیرایی و استراحت زائران رضوی و شرکت کنندگان در آیین تشییع پیکر شهید خدمت در مسیرهای ورودی و بقاع متبرکه این شهرستان، به عنوان میقات الرضا (ع) دایر شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر تردد زائران امام رضا(ع)، این شهرستان مهیای خدمت‌ رسانی و ارائه خدمات مطلوب، به زائرانی است که برای حضور در آیین ویژه تشییع‌ پیکر مطهر رئیس جمهور عازم مشهد هستند.

 

ابراهیمی گفت: همچنین مصلای نماز جمعه این شهرستان برای اسکان و خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) در این ایام آماده شده است.

 

وی افزود: مصلای نماز جمعه سبزوار امکان اسکان و اقامت چهار تا پنج هزار زائر و مسافر را دارد که تا جمعه شب پذیرای این عزیزان خواهد بود و خادمان مردمی در مصلا و موکب های برپا شده‌ آماده استقبال و پذیرایی از زائران مشهد مقدس هستند.

نظر شما