شناسهٔ خبر: 66812345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده ارتش در شیراز:

اتحاد، همدلی و هماهنگی رمز آزادسازی خرمشهر بود

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز گفت: اتحاد، همدلی، انسجام و هماهنگی رمز آزادسازی خرمشهر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش سالروز آزاد سازی خرمشهر در شیراز گفت: وحدت، انسجام، همدلی و هماهنگی در آن مقطع زمانی،  آزاد سازی خرمشهر را به همراه داشت.
امیر سیاری با بیان اینکه عملیات بیت المقدس چند ویژگی و چند دستاورد داشت، افزود:  باز پس گیری ۶ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران و بیرون کردن دشمن متجاوز از خاک وطن ، دستاورد بزرگ این عملیات بود.

وی ادامه داد: این عملیات سبب شد ۱۹ هزار عراقی اسیر و ۱۶ هزار نفر کشته شوند و  رزمنده‌ها توانستند ۵۵۰ دستگاه نفربر و تانک و ۵۵۰ فروند هواپیما و ۵ فروند بالگرد دشمن را منهدم کنند.

 امیر سیاری اعلام کرد: عبور از رودخانه یکی از سخت‌ترین قسمت های عملیات بود که رزمنده‌های ایرانی با شجاعت این کار را انجام دادند و در این عملیات ، ۶ هزار نفر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

در این همایش که به میزبانی ارتش فارس در شیراز برگزار شد از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس، فرماندهان و رزمندگان این عملیات تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11146095"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241770/11146095?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما