شناسهٔ خبر: 66812186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سازمان بسیج اساتید استان کرمان:

آیت‌الله رئیسی خستگی ناپذیر بود/ تداوم مسیر کشور با تدابیر رهبر معظم انقلاب

سازمان بسیج اساتید استان کرمان طی بیانیه‌ای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی سید الشهدای خدمت و هیات همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سازمان بسیج اساتید استان کرمان طی بیانیه‌ای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَقولوا لِمَن یُقتَلُ فی سَبیلِ اللَّهِ اَمواتٌ بَل اَحیاء...

شهادت رئیس جمهور مردمی، پرتلاش، خالص و خستگی ناپذیر، یار امامین انقلاب به همراه یاران گرامی شان واقعه‌ای سنگین و جانگداز است.

این غم سِترگ را به حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان تسلیت و تعزیت گفته و اعلام میداریم آنگونه که تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده است شهادت هر یک از مردان و زنان مخلص این مرز و بوم خللی در اعتلای جمهوری اسلامی ایران وارد نکرده و بالعکس برگ افتخار و الگویی نو برای روندگان این راه مقدس معرفی می‌شود.

سازمان بسیج اساتید استان کرمان ضمن ابراز همدردی فراوان با ملت شریف ایران در این اندوه، اطمینان دارد امور جاری کشور به تدبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و جدیت تمامی مسئولین امر به صورتی شایسته انجام شده و روح بزرگ این شهدای گرانقدر همنشین با سید الشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی در خلد برین میهمان سفره اباعبدلله الحسین ع خواهد بود.

 ان شاالله تعالی

سازمان بسیج اساتید استان کرمان

نظر شما