شناسهٔ خبر: 66812166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

محرومیت هاشمی نسب تعلیق شد/ با ۳۶۵ میلیادر نمی‌توان یک تیم ب...

اقتصاد ایران: سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما نمی‌توانیم یک مجموعه را با ۳۶۵ میلیارد تومان ببندیم امیدوارم یک تفکرات درستی پشت این قضیه باشد تا تیم‌های ایرانی بتوانند تیم خوبی به مسابقات آسیایی اعزام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در سالروز درگذشت ناصر حجازی در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در سیزدهمین سالگرد درگذشت پدرم شاهد حضور علاقمندان و هوداران او هستم. به خودم می‌بالم به خاطر حس قشنگی که بعد از این مدت دارم و مردم همیشه لطف شامل حال ما هست.

وی با اشاره به محبوبیت ناصرخان گفت: به نظرم محبوبیت در بین مردم به کسب مقام و جام نیست. چه بسا کسانی هستند که تعداد بی شماری جام و مقام در ویترین افتخاراتشان هست اما محبوب مردم نیستند. مهمترین خصیصه این است که بتوانید در دل یک ملأ بنشینید که خدا را شکر پدر من این ویژگی را دارد. امیدوارم هر ورزشکاری رهرو راه درست باشد.

سرپرست استقلال در مورد لغو محرومیت هاشمی نسب عنوان کرد: محرومیت هاشمی نسبت به حالت تعلیقی درآمده و فکر می‌کنم این بازی می‌توانند روی نیمکت بنشینند.

وی در مورد سقف قراردادها که ۳۶۵ میلیارد تومان در سال آینده است و این در حالی که سال آینده استقلال در لیگ الیت آسیا حضور دارد و با توجه به لغو قانون جذب بازیکنان خارجی همه تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شوند، اظهارداشت: با این سقف بودجه نمی‌توان جلوی تیم‌های بزرگ آسیا مقابله کرد. الهلال و النصر هزینه‌های بی‌شماری می‌کنند و ما باید با آن تیم‌ها بازی کنیم. به نظرم این موضوع کمی غیرمنطقی است چون اگر با دلار آن را حساب کنیم پول یک بازیکن خارجی این تیم‌هاست. ما نمی‌توانیم یک مجموعه را با ۳۶۵ میلیارد تومان ببندیم امیدوارم یک تفکرات درستی پشت این قضیه باشد تا تیم‌های ایرانی بتوانند تیم خوبی به این مسابقات اعزام کنند و پس از سال‌ها در آسیا درخشش داشته باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما