شناسهٔ خبر: 66812062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مازندران:

شهادت رییس جمهور و همراهان قدرت ما را دو چندان خواهد کرد

ساری- استاندار مازندران با گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی شهید جمهور و همراهان گفت: این شهادت قدرت ما را دو چندان خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراهشان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که ایران مانند گذشته همچنان با قدرت به جلو حرکت خواهد کرد، گفت: این شهادت قدرت ما را دو چندان خواهد کرد.

وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب، دشمن به شیوه‌ها مختلف مخصوصاً با به راه انداختن جنگ عزیزان بسیاری را به شهادت رساند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی مرحله به مرحله با سپری کردن سختی‌های مختلف مانند پیروزی در جنگ و آزادسازی خرمشهر عزیز، تحریم‌ها و دیگر مراحل، قوی و قوی‌تر شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم حضور مهمانان و مسئولان، طی سخنانی با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراهشان وی را خادم الرضا، ولایتمدار و ذوب در ولایت و از دلسوزترین‌ها دانست و گفت: رئیس جمهور شهید ما حواسش به همه جا بود، وی خادم مخلص ملت و هرچه داشتند از برکت امام رضا (ع) بود،

وی ابراز امیدواری کرد: انشا الله همه ما مثل آیت الله رئیسی افتخار آن را داشته باشیم که سرباز ولایت باشیم.

نظر شما