شناسهٔ خبر: 66811918 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یعد از گذشت ۱۰ سال؛

رکورد پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد شکسته شد

مدیرعامل فرودگاه مهرآباد گفت: رکورد پرواز‌ها با انجام ۴۰۲ پرواز در فرودگاه مهرآباد بعد از گذشت ۱۰ سال شکسته شد که از این میزان ۷۰ پرواز فوق العاده بوده است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم مرادی  راهبر فرودگاه مهرآباد  با بیان اینکه  عملیات تشریفات مهمان خارجی در مراسم تشیع رئیس جمهور صبح امروز  به اتمام رسید گفت:  ودر دوم خرداد ماه  تعداد ۳۳۲ پرواز ورودی و خروجی داخلی و ۷۰ پرواز فوق العاده ورودی و خروجی سران عالی رتبه خارجی را داشته ایم.

وی افزود: فرودگاه بین المللی امام خمینی در دوم خرداد ماه و همزمان با مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت، رکورد ۴۰۲ پرواز نشست و برخاست را ثبت کرد که این میزان پرواز  به همت تک تک نیرو‌های برج مراقبت بوده است.

مرادی بیان کرد: برای اولین بار رکورد پرواز‌ها در ۱۰ سال گذشته شکسته شد و برای اولین بار بود که مهرآباد همزمان تشکیلات وی آی پی و پرواز‌های داخلی را ثبت کرد.

راهبر فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: در طی این عملیات وثبت تاریخی که  برای اولین بار  رخ داد شاهد مشکلاتی از جمله تاخیرات برای مسافران بوده ایم که تمامی آنها ناخواسته بود و براساس قوانین بین المللی اولویت پرواز با پرواز‌های CIP بود که امیدواریم مسافران عذر ما را پذیرا باشند.

<div id="video-display-embed-code_19347886"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8740448/19347886?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما