شناسهٔ خبر: 66811346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون ویژه آب شورای شهر اصفهان:

مشکلات چند ساله مناطق کم‌برخوردار اصفهان رفع می‌شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای مواردی که سال‌های زیادی در بعضی محلات کم‌برخوردار معطل مانده بود، توانستیم بودجه تعیین و کار احداث و عمرانی را در این زمینه آغاز کنیم که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در مناطق هدف بیفتد.

صاحب‌خبر -

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسئله مناطق کم‌برخوردار یکی از ابرپروژه‌های دوره ششم مدیریت شهری اصفهان است و در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر موضوع رسیدگی به مناطق کمتربرخوردار یا محروم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری بودجه و ردیف‌های خاصی را با ملاحظه و مطالعه مجموعه مشکلات، کمبودها و نارسایی‌ها در مناطق هدف همچون سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ توزیع کرده است، افزود: حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به‌صورت مستقیم برای رفع مشکلاتی از جمله مسائل گلوگاهی و محیط‌های ورزشی و عمومی که مورد نیاز این مناطق بوده، در نظر گرفته شده است و اتفاقات خوبی در دو سال گذشته رقم خورد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با حفظ ردیف‌های قبلی، بودجه مناطق محروم در سال جاری نیز تسری داده شد، گفت: این اقدام توانسته بسیاری از معضلات این محلات را رفع کند که توسعه مکان‌های ورزشی، توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگسراها و کارهای فرهنگی و زیرساختی همچون آسفالت و رسیدگی به محله‌هایی که آسیب‎‌های خاصی را داشته است، از جمله اقدامات انجام شده است.

نادرالاصلی تصریح کرد: برای مواردی که سال‌های زیادی در بعضی محلات کم‌برخوردار معطل مانده بود، توانستیم بودجه تعیین و کار احداث و عمرانی را در این زمینه آغاز کنیم که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در مناطق هدف بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: در جنوب شهر اصفهان که بیشتر دارای مناطق مرفه است، همچنان محله‌های کم‌برخوردار نیز وجود دارد، همان‌طور که در مناطق شمالی شهر و مناطق مرکزی نیز شاهد آن هستیم، در نتیجه اعتبارات به‌صورت متعادل و منصفانه در سطح شهر اصفهان توزیع می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در مجموع برای تمام مناطق شهری اصفهان اقدامات و برنامه‌ها اجرا شده است.

نظر شما