شناسهٔ خبر: 66811186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور گسترده سبزواری ها در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی

۴۰ اتوبوس از مردم سبزوار برای حضور در آیین تشییع شهید جمهور راهی مشهد شدند.

صاحب‌خبر -

حضور گسترده سبزواری ها در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:‌ بیش از ۴۰ اتوبوس، ۲۰ دستگاه ون و ۴۰۰ دستگاه سواری شخصی در قالب کاروان های مردمی تشییع شهدای خدمت، برای حضور در آیین تشییع شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی راهی مشهد مقدس شدند.

 

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: علاوه بر اتوبوس های تدارک دیده شده، خیل زیادی از مردم شهرستان سبزوار نیز با وسایل نقلیه شخصی و به صورت جداگانه امروز برای مشارکت در آیین تشییع پیکر رییس جمهور شهید به مشهد عزیمت کردند.

 

وی اظهار کرد: ارادت و علاقه مردم و حضور پرشور در مراسم تشییع و همچنین بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، نتیجه خدمات درخشان خادم الرضا آیت الله رئیسی است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

 

فرماندار سبزوار با بیان اینکه آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید، گفت: آیت الله رئیسی همواره دغدغه مردم به ویژه محرومان را داشتند و تجمع های میلیونی مردم در آیین های بزرگداشت و تشییع وی از نتایج این خدمات صادقانه است.

بنا بر برنامه اعلام شده، آیین تشییع پیکر مطهر رئیس‌ جمهور امروز - پنجشنبه - ساعت ۱۴ از خیابان امام رضا(ع) مشهد به سمت حرم مطهر رضوی انجام و در رواق دارالسلام به خاک سپرده خواهد شد..

نظر شما