شناسهٔ خبر: 66810484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حزب‌الله: شهید رئیسی شخصیتی انقلابی و حامی مقاومت بود

ایسنا

یکی از مسئولان حزب الله لبنان شهید «سید ابراهیم رئیسی» را شخصیتی مردمی، انقلابی و حامی مقاومت اسلامی توصیف کرد که توانست با همه کشورهای منطقه روابط دوستانه برقرار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «حسین رحال» مسئول واحد فضای مجازی حزب‌الله عصر چهارشنبه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت در شهرهای مختلف ایران اظهار داشت: ما در برابر تشییع مردمی باشکوه ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان او قرار دادیم که به ندرت این امر در تشییع رئیس کشوری رخ می‌دهد.

وی گفت ملت ایران امروز با سوز دل میزبان پیکر آقای رئیسی و همراهان او هستند و این بیانگر وفاداری ملت به شخصیتی است که او را دوست داشتند و طبق توصیف رهبر انقلاب خادم آن‌ها بود.

رحال اظهار داشت: من سفر آقای رئیسی به لبنان در سال ۲۰۱۸ را به یاد دارم و در آن زمان ایشان تولیت آستان رضوی بودند و ما عشق و محبت ایشان به رزمندگان مقاومت اسلامی را مشاهده کردیم.

وی تاکید کرد: من از جمهوری اسلامی و شهید رئیسی به خاطر حمایت از مقاومت اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی تحت حمایت غرب و آمریکا قدردانی می‌کنم. ما به لطف خدماتی که جمهوری اسلامی ایران به لبنان ارائه کرده احساس امنیت و قدرت می‌کنیم و معتقدیم رمز موفقیت جمهوری اسلامی حاکمیت مردمی و اسلامی است که منجر شده مشروعیت دینی و مردمی داشته باشد.

رحال رئیسی را شخصیتی انقلابی و بین‌المللی و دارای هویتی مشخص توصیف کرد که همه ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران در عملکرد ایشان دیده می‌شد.

وی گفت ایران همچنان ملت‌های منطقه را حمایت می‌کند و رهبران کشورهای خلیج فارس که از سوی آمریکا تحریک می‌شدند دریافتند که جمهوری اسلامی عامل ثبات در تمام منطقه است.

مسئول حزب‌الله در پایان تصریح کرد: شهید رئیسی توانست با همه کشورهای منطقه روابط دوستانه برقرار کند.

نظر شما