شناسهٔ خبر: 66810185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عنایتی: درباره میزبانی از استقلال من تصمیم‌گیرنده نیستم/ دنبال ضد فوتبال، جنجال و بحث داوری نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در مورد میزبانی از استقلال در هفته پایانی من تصمیم گیرنده نیستم و هر تصمیمی باشگاه بگیرد تبعیت می‌کنم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - رضا عنایتی، سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتور تبریز اظهار داشت: اتفاق ناگواری که برای رئیسی ریاست جمهوری و همراهان شان را تسلیت می‌گوییم. امیدوارم خدا به خانواده هایشان صبر بدهد. تراکتور تیمی با شخصیت با شرایط خوب در جدول است و بازی سختی مقابل این تیم داریم و باید تمام انگیزه و توان مان را بگذاریم. در ۳ هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و البته در بخش داوری هم مشکلاتی داشتیم. باید با تمام تمرکز بازی کنیم.

وی افزود: تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستیم و ریسک را قبول می‌کنیم که بازیکنان جوان داریم از روند رو به رشد تیمم راضی ام، اما از نظر نتیجه گیری نه امیدوارم لیگ را با رتبه خوب که شایسته این بازیکنان هست به پایان برسانیم. فوتبال خوب و قابل احترامی بازی می‌کنیم دنبال ضد فوتبال، جنجال و بحث داوری نبودیم و حسرت هم می‌خوریم از امتیاز‌هایی که از دست دادیم و بخاطر اشتباه‌های داوران و. آرزو می‌کنم در سه هفته پایانی داوران با تمرکز بیشتری کار کننند و امیدوارم تیمی که شایسته است قهرمان شود و تیمی که نمی‌تواند نتیجه بگیرد سقوط کند. 

عنایتی در مورد میزبانی از استقلال در بازی آخر خارج از تهران گفت: در این مورد من تصمیم گیرنده نیستم و هر تصمیمی باشگاه بگیرد تبعیت می‌کنم. بازیکنان، مدیریت و هیات مدیره باشگاه پیکان همه پای کار هستند تا با همدلی موفق باشیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه چرا این تیم سه هفته متوالی نتیجه نگرفت و در اینجای جدول قرار گرفتید، گفت: باید ببینیم چه اتفاقاتی در طول بازی رخ می‌دهد وقتی بازیکن ۱۹ ساله در میدان بازی می‌دهید، تبعاتش را هم باید قبول کنید. نمی‌خواهیم به مسایلی ورود کنیم اینکه حسرت بخوریم در مورد اتفاقات بازی، چون فقط وقت مان را هدر می‌دهیم سعی کردیم جلسات روحی و روانی مان را بیشتر کنیم و هم جلسات فنی را بعد از گل عجیب و غریبی که مقابل ذوب آهن خوردیم و هر چند سال یکبار ممکن است یک بازیکن از آن منطقه به شما گل بزند. مالکیت ۶۰ درصدی داشتیم موقعیت‌های پی در پی گل زنی داشتیم و یک گل سالم هم زدیم و یک پنالتی هم از چشم داور دور ماند. پنالتی صدرصد در یک قدمی داور بود همه این مسایل تاثیر دارد و وقتی این اتفاقا ت رخ می‌دهد تاثیر می‌گذارد. نگاه ما به جلوست. سه بازی حساس داریم.

عنایتی درمورد انتقاد از بازیکنان با تجربه تیمش گفت: بازیکنان با تجربه عصای دست مربی هستند شاید توقع من از بازیکنان بیشتر بو د تا بیشتر در زمین کمک کنند نسبت به جوان‌تر‌ها من سال‌ها بازی کردم می‌دانم صحبت بازیکنان با تجربه می‌تواند تیم را به جلو ببرد. بازیکنان با تجربه انتظار بالایی دارم و مطمئنم با صحبت‌هایی که کردیم از این بابت هم پیشرفت می‌کنیم. فردا مصددوم و محروم نداریم فقط اکبری و ناصری مصدوم هستند.

سرمربی پیکان در مورد بازی آخر و میزبانی از استقلال اظهار داشت: چند هفته‌ای است درگیر این مساله هستیم، اما تصمیم گیرنده نیستم و مربی تیم هستم و فقط در مورد مسایل فنی باید حرف بزنم. اما در جا‌های مختلف صحبت‌های ضد و نقیضی انجام می‌شود و نمی‌خواهم تمرکزم را از روی بازی‌های باقیمانده بگیرم. شما در مورد استقلال صحبت می‌کنید تیمی که آبروی آسیاست و تیم بسیار خوبی دارد و فکر نمی‌کنم الان جایش باشد در مورد بازی آخرمان صحبت کنیم و آن زمان تصمیم گیرندگان تصمیم خواهند گرفت و من هم تبعیت می‌کنم.

عنایتی درمورد قول شرفی که برای بازی با استقلال داده گفت: چه بگویم! شناخت کامل از من دارید اگر به جای استقلال مقابل پرسپولیس و تراکتور هم داشتم همین حرف را می‌زدم من با پیکان قرارداد دارم که قول دادم تمام توانم را برای موفقیت تیمم بگذارم حرف بدی نزدم. باید از برنامه فوتبال برتر تشکر کنم، چون به مسایلی پرداخت که به آن پرداخته نشده بود یکسری نه فقط مدیران و مدیر برنامه‌ها بلکه همکاران خودم از این فضا استفاده می‌کنم و امیدوارم این مساله با جدیت پیگیری شود تا حقی از کسی ضایع نشود و فوتبال ما واقعا پاک شود تا لذت ببریم از هر نتیجه‌ای که می‌گیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گاهی لذت باخت و امتیاز از دست دادن مثل برد است، چون می‌گویید تمام تفکرت را گذاشته‌ای و تلاش کردی و نشده امتیاز بگیری و بعضی وقت‌ها برد‌هایی هست که به شما نمی‌چسبد، چون میدانی در ذهنت چه کرده‌ای و امیدوارم فوتبال پاک پاک شود و هرکسی تلاش می‌کند به نتیجه برسد و الکی و توخالی خودمان را باد نکنیم مطمنئنا اتفاقات خوبی برای فوتبال مان می‌افتد هر تیمی که قهرمان شود شایسته است و هر تیمی که سقوط می‌کند به لیگ برتر برگردد.

انتهای پیام/

نظر شما