شناسهٔ خبر: 66809843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وعده صادق شهید رئیسی برای احیای واحد‌های صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد: در راستای احیای واحد‌های صنعتی تاکنون ۹۰ واحد راکد صنعتی در استان یزد احیا شده است.

صاحب‌خبر -

وعده صادق شهید رئیسی برای احیای واحد‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح‌زاده با بیان اینکه شهید رئیسی در راستای راه‌اندازی واحد‌های راکد صنعتی وعده صادق داد، گفت: تا سال ۱۴۰۱ در دور دوم سفر شهید جمهور به استان یزد، ۷۶ واحد راکد احیا شد و به چرخه تولید استان یزد بازگشت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز قریب ۱۹ واحد دیگر به آمار اضافه شد و تا الان به همت دولت سیزدهم ۹۰ واحد راکد اقتصادی در استان یزد احیا شده است و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی فرآیندی واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پایش می‌شوند، گفت: در این فرآیند واحد‌های نیمه‌فعال و راکد شناسایی می‌شوند و بعد از عارضه‌یابی آنها، طرح‌های بهبود کیفیت تعریف شده و این واحد‌ها احیا خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدوارم همه ما مسئولان در جمهوری اسلامی بتوانیم رهرو دومین ابرمرد میدان بوده و در وعده‌های خود صادق باشیم و در خدمت‌گزاری به مردم از دومین رئیس‌جمهور شهید ایران پیروی کنیم.

فلاح‌زاده اظهار کرد: شهید رئیسی در جهت خدمت بی‌منت به مردم تلاش کرد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا به خواسته این شهید بزرگوار جامه عمل پوشانده و تمامی واحد‌های راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

نظر شما