شناسهٔ خبر: 66809373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده رهبر معظم انقلاب مطرح کرد؛

شهید آیت الله آل هاشم تراز نماز جمعه را بسیار بالا برد

نماینده رهبر معظم انقلاب گفت:شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه‌ای بود که تراز نماز جمعه را بسیار بالا برد و به شدت مورد علاقه رهبر معظم انقلاب بود.

صاحب‌خبر -

آیت الله آل هاشم تراز نماز جمعه را بسیار بالا برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی،حجت الاسلام محمدیان در مراسم تشییع شهید آیت الله آل هاشم در تبریز با اعلام پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده آیت الله آل هاشم و مردم تبریز و آذربایجان شرقی اظهار کرد: آیت الله آل هاشم یک فرهنگ جدید و مشی و منش امام جمعه‌ای ایجاد کرد و با تواضع، صفا، مردم داری و خلوص ویژه‌ای که هدیه خداوند در ایشان بود در دل مردم جا باز کرد.

وی به شهادت آیت الله  آل هاشم در هیات همراه رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: عجب تقدیری بود که در کنار مردمی از جنس خود در مردم داری و صفا و خلوص نیت به شهادت رسید.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه مصیبت وارده به قدری تلخ بود که جان و دل همه دوستداران نظام را به درد آورد افزود: گرچه حادثه تلخی را تجربه کردیم اما این بشارت خداوند است که از او هستیم و به سوی او بازمی گردیم.

وی ابراز امیدواری کرد که ادامه دهنده راه نورانی شهدای گرانقدر با توکل بر خداوند و استعانت از اهل بیت عصمت و طهارت باشیم تا به شهادت برسیم.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: در این حادثه بهترین‌ها را از دست دادیم رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر، امام جمعه محبوب و مردمی، وزیر امور خارجه کاربلد و کاردان و استاندار خدوم که امیدواریم این حادثه تلخ نقطه عطفی در حرکت رو به جلوی نظام ایجاد و خون این شهدا درخت پرثمر انقلاب را آبیاری کند.

وی افزود: بار مصیبت بسیار سنگین است و این مصیبت و فقدان دو گوهر ناب از آذربایجان شرقی را محضر امام زمان و رهبر معظم انقلاب و همه مردم تسلیت می‌گویم و برای ملت ایران آرزوی سربلندی دارم.

نظر شما