شناسهٔ خبر: 66808852 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انتشار نشریه صوتی «ثقلین» ویژه شهید جمهور + صوت

شماره دهم نشریه صوتی «ثقلین» که از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منتشر می‌شود، به شرح زندگی و خدمات شهید آیت‌الله رئیسی اختصاص دارد.

صاحب‌خبر -

انتشار نشریه صوتی «ثقلین» با شرح زندگی و خدمات شهید جمهوربه گزارش ایکنا، شماره دهم نشریه صوتی «ثقلین» از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منتشر شد که در بخش‌هایی متنوع به شرح ابعاد زندگی و خدمات شهید آیت‌الله رئیسی در دوران تصدی ریاست جمهوری پرداخته است.

در بخش دیگری از این نشریه صوتی به سال‌های حضور این شهید در دستگاه قضا که منشأ خدمات بسیاری بوده، پرداخت شده است به ویژه مقطعی که با حضور در سازمان بازرسی کشور تحولات زیادی را رقم زده بود.

بخش دیگری از این نشریه به دوران تولیت آستان قدس رضوی شهید جمهور اختصاص دارد و در ادامه مقطع کوتاه ریاست وی بر قوه قضائیه و برخورد قاطع وی با متخلفان و مجرمان مورد توجه قرار گرفته است.

اما در بخش مهمی از این نشریه صوتی به دوران 33 ماهه این شهید در سمت ریاست جمهوری پرداخته شده است که تلاش‌های وی برای ثبات اقتصادی و بهبود اوضاع معیشت مردم، ارتباط مؤثر با جوامع جهانی و بهبود مناسبات سیاسی از جمله پراهمیت‌ترین آنهاست.

حضور رئیس جمهور شهید در صحن سازمان ملل و در دست گرفتن قرآن از سوی او که حمایت از ساحت قرآن در پی هتاکی‌هایی که به کلام‌الله مجید شده بود از جمله موارد دیگری است که بخشی از محتوای این نشریه صوتی را به خود اختصاص داده است.

در فواصل پرداختن به هر یک از این بخش‌ها نیز آواهای مذهبی، مراثی و همچنین سرودی که به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تولید شده که در آن با استفاده از ملودی سرود «ای شهید» که اوایل انقلاب از سوی گروه موسیقی «چاووش»، به توصیف مقام شهید رئیسی پرداخته، گنجانده شده است.

نشریه صوتی ثقلین به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مدیرمسئولی هستی نظرآبادی منتشر شده است.

<div id="video-display-embed-code_3457547"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4217827/3457547?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام

نظر شما