شناسهٔ خبر: 66808725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

روند ساخت منازل مردم باید سرعت پیدا کند/ فرمانداران امید آفرینی کنند

استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران باید واحد‌هایی که ساخته شده را مستندسازی کرده و با تهیه فیلم و انتشار در جامعه، سبب امید آفرینی و تشویق مردم به تامین سهم خود در تکمیل واحد‌ها شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی در نشست شورای مسکن استان پس از مشاهده آخرین گزارش روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و بررسی وضعیت شهرستان‌ها در این طرح اظهار داشت: روند ساخت منازل مردم باید سرعت پیدا کند و این واحد‌ها در سریعترین زمان به متقاضیان تحویل شود.

وی افزود: در جلسه بعدی به صورت شهرستانی روند پیشرفت مورد بررسی قرار می‌گیرد و فرماندارانی که طبق برنامه رمان بندی پیش نرفته‌اند باید پاسخگو باشند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک‌ها در خصوص اعطای تسهیلات گفت: بانک‌ها هم موظف هستند در همزمان با پیشرفت طرح، اقساط مشخص را پرداخت و در تکمیل سریع واحد‌ها همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران با مستند کردن روند ساخت واحد‌های مسکونی مردم را دلگرم کنند تصریح کرد: فرمانداران باید واحد‌هایی که ساخته شده را مستندسازی کرده و با تهیه فیلم و انتشار در جامعه، سبب امید آفرینی و تشویق مردم به تامین سهم خود در تکمیل واحد‌ها شوند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری ویژه با خیرین مسکن ساز گفت: در این زمینه هر مسئله و مشکلی سد راه خیرین باشد در جهت کمک به تامین مسکن افراد نیازمند برطرف خواهد شد.

در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی گزارش آخرین روند پیشرفت نهضت نهضت ملی مسکن را ارائه کرد و مصوبات جلسات گذشته نیز با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما