شناسهٔ خبر: 66808329 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

گرامیداشت شهید جمهور در محفل انس با قرآن «نبوت»

محفل انس با قرآن منطقه سوم نیروی دریایی در کنارک چابهار که از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز این نیرو و در آستانه سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدآیت‌الله رئیسی اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -
برگزاری محفل انس با قرآن در منطقه سوم نیروی دریایی«نبوت»به گزارش ایکنا، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهادت آیت‌الله رئیسی؛ رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی بالگرد، محفل انس با قرآن از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی «نبوت» واقع در کنارک چابهار برگزار شد.
 
در این محفل قرآنی که با اجرای ناخدا علی‌اکبر گلاب‌زایی؛ مسئول این مرکز و حافظ کل قرآن کریم همراه بود، خادمی از قاریان ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و پس از آن حجت‌الاسلام ابراهیم نژاد؛ مدیر عقیدتی سیاسی منطقه سوم نیروی دریایی «نبوت» درباره ابعاد سانحه غم انگیز سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه شد، سخنرانی کرد.
 
وی گفت: باید یادمان باشد که با اینکه غم از دست دادن خادم مردم دلخراش و سخت است اما راه و وظیفه تغییر نکرده و همان است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با اینکه شهادت این شخصیت انقلابی و متدین غمی بزرگ بر دل مردم شریف ایران نهاد اما خللی در اداره مملکت ایجاد نخواهد شد.
 
 
در ادامه این برنامه دو تن از قاریان برجسته ارتش مهوری اسلامی ایران نیز به قرائت قرآن پرداختند و سپس مراسم عزاداری و سینه‌زنی به مناسبت شهادت ریس جمهور فقید و هیات همراه برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما