شناسهٔ خبر: 66807476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خلیلی: فوتبال باشگاهی ایران دوباره دوقطبی شده

همه از استقلال و پرسپولیس جا ماندند

مدیرفعلی آکادمی پرسپولیس می‌گوید دوباره بین سرخابی‌ها و تیم‌های شهرستانی لیگ فاصله افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، محسن خلیلی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را هم در کارنامه فوتبالی‌اش دارد درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان می‌گوید: پرسپولیس شرایط خوب و ایده آلی دارد و به شکل کلی از شراط یک تیم قهرمان نیز ردار است‌. آنها می‌توانند در بازی‌های باقی مانده خود پیروز شده و منتظر لغزش استقلال باشند تا صدر جدول را به خود اختصاص دهند . 

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه به نکته مهمی‌اشاره می‌کند: باز هم فوتبال ما به حالت قبلی خودش برگشته و دو قطبی شده به همین دلیل شاهدیم که تیم قهرمان باز هم از بین دو تیم پرسپولیس یا استقلال تعیین می‌شود. تیم‌های شهرستانی تا حدودی از قافله جا مانده اند و باید برنامه ریزی بیشتری برای موفقیت در ادوار بعدی لیگ داشته باشند. تیم‌های سپاهان و تراکتور نیز در این فصل خوب کار کرده‌اند اما این انتظار می‌رود که سایر تیم‌ها هم خوب کار کنند و خودشان را در سطح بهتری مطرح سازند‌. 

2025119

خلیلی درباره بازی‌های پایانی پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس فقط باید به بازی خودش توجه کند و از آنجا که بازی‌ها به شکل همزمان برگزار می‌شود تیمی‌ منتظر تیم دیگر نمی‌ماند و همه چیز به نتیجه بازی خود آن تیم باز می‌گردد . 

خلیلی در رابطه با خط حمله پرسپولیس و عیسی آل کثیر نیز می‌گوید: عیسی در خط حمله پرسپولیس تنها نیست و تمامی‌بازیکنان پرسپولیس خطرناک هستند و هر زمانی که یکی از این بازیکنان چندان آماده نبوده مهاجم دیگر و عناصر تهاجمی‌دیگر جور آن را کشیده است. 

او در پایان می‌گوید: خیلی امیدوارم که پرسپولیس سه امتیاز بازی مقابل استقلال خوزستان را کسب کند و به جایگاه تیم‌ها توجه نداشته باشد. ضمن اینکه فوتبال همیشه مخاطبانش را سوپرایز می‌کند و این هم یکی دیگر ازجذابیت‌های آن است. 

نظر شما