شناسهٔ خبر: 66807241 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

حضور وزیر خارجه مالی در سفارت ایران برای ابراز همدردی

«عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی جمهوری مالی برای ابراز همدردی با دولت و ملت ایران در سفارت تهران در این کشور آفریقایی حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی جمهوری مالی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان  رئیسی و  امیر عبداللهیان و  امضای دفتر یادبود اظهار کرد: با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران، دفتر یادبود درگذشت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کردم.

وی در ادامه پیام تسلیت خود نوشت: با تأثر عمیق، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مالی، دفتر یادبود در پی فقدان غم‌انگیز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را امضا کردم.

وزیر امور خارجه مالی تصریح کرد : در این شرایط دردناک، از طرف سرهنگ آسیمی گویتا، رئیس جمهور دوره انتقالی، دولت و مردم مالی و از طرف خودم، غم‌انگیزترین تسلیت خود را به خانواده‌های این عزیزان، به مقامات و ملت برادر ایران ابراز  می‌نمایم.

«عبدالله جوپ» تصریح کرد : جمهوری مالی در کنار ایران می ایستد تا یاد و خاطره دو دولت مرد، دو میهن پرست، صلح دوست و عدالتخواه را گرامی بدارد که کاملا متعهد به ترویج ارزش های برادری و همبستگی بین مردم می باشند.

برای شادی روحشان دعا می کنیم.

نظر شما