شناسهٔ خبر: 66803395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ملت ایران امروز سوگوارخادمی ولایی و مردمی که دغدغه ای جز خدمت و اعتلای کشور نداشت

رئیس جمهور محبوب که دل در گرو منافع مردم داشت، سید محرومان که تا لحظه شهادتش در مسیرآبادانی و پیشرفت و مبارزه با فساد در قوه های قضاییه و مجریه گامهای قابل توجهی برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، 731 روز قبل بود که رهرو مکتب شهید رجایی در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود، درجمع مردم انقلابی مهاباد حاضر شد و مورد استقبال گرم طبقات مختلف قرار گرفت.

رییس جمهوری از دل مردم که معیشت ملت از هر طبقه ای دغدغه ی اصلی اش بود و برای بهبود وضعیت اقتصادی خانواده ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

خادم امام رضا با روحیه جهادی در تلاش برای حفظ امنیت پایدار مرزها بود و مرزداران را یکی از عوامل اتحاد و انسجام ملی می دانست.

دستاوردهای سفر خادم ملت ایران به مهاباد هم تصویب اختصاص هزار میلیارد تومان برای اجرای 4 طرح تکمیل بیمارستان 350 تختخوابی، تکمیل گذرگاه غرب، علاج بخشی سد و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بود که در حال اجراست.

هرچند خبر شهادت دومین رییس جمهور شهید کشورمان داغی سنگین بر دل مردم گذاشته

اما فقدان رییس جمهور مردمی و ولایتمدار، خللی در عزم و اراده ملت بزرگ در تداوم مسیر تعالی و پیشرفت ایجاد نخواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_11143017"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241300/11143017?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما