شناسهٔ خبر: 66803239 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

هوندا سیویک هیبریدی معرفی شد + عکس و مشخصات

صاحب‌خبر -

هوندا سیویک هیبریدی 2025 با تغییرات ظاهری جزئی و یک پیشرانه قدرتمند معرفی شد. در معرفی اجمالی این خودرو محبوب ژاپنی با گجت نیوز همراه باشید.

هوندا سیویک هیبریدی مدل 2025 اگرچه تغییرات ظاهری اندکی داشته، اما مهم‌ترین تغییرات آن در بخش فنی است؛ جایی که این شرکت ژاپنی، خودرو جذاب خود را با یک پیشرانه هیبریدی جدید و در دو تیپ عرضه کرده است.

مشخصات و امکانات هوندا سیویک هیبریدی 2025

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت ژاپنی هوندا از هوندا سیویک 2025 با ویژگی‌های جذاب رونمایی کرده است. این خودرو از یک پیشرانه هیبریدی قدرتمند شامل یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با دو موتور برقی برخوردار است که جمعا توانی در حدود 200 اسب بخار قدرت و 315 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد.

هوندا سیویک هیبریدی مدل 2025 هوندا سیویک هیبریدی مدل 2025

این مشخصات سبب می‌شود تا سیویک هیبریدی بعد از سیویک تایپ R، قدرتمندترین نسخه این خودرو باشد و حتی قدرت آن از سیویک Si نیز بیشتر باشد.

با عرضه نسخه هیبریدی سیویک، هوندا پیشرانه 1.5 لیتری توربو را برای این خودرو حذف کرده است. شرکت ژاپنی البته مدعی است که پیشرانه هیبریدی جدید هم سریع‌تر است و هم مصرف سوخت کمتری، در حدود 4.7 لیتر به‌ازای هر 100 کیلومتر پیمایش مسیر در حالت ترکیبی دارد.

نمای داخلی هوندا سیویک 2025 نمای داخلی هوندا سیویک 2025

هوندا در این خودرو با هدف کاهش سروصدا و ارتعاشات و همچنین بهبود تجربه سواری، تنظیمات خاصی برای سیستم تعلیق در نظر گرفته است. در طراحی بیرونی خودرو نیز یک جلوپنجره نسبتا بزرگ‌تر را با ورودی‌های هوای متفاوت در بخش میانی و دهانه‌های عمودی باریک در طرفین شاهدیم.

هوندا سیویک هیبریدی 2025 هوندا سیویک هیبریدی 2025

سیویک هیبریدی با تریم هم‌رنگ بدنه در اطراف چراغ‌های جلو و یک اسپویلر کوچک در عقب، از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود. همچنین برای همه نسخه‌های این خودرو، چراغ‌های دودی در عقب تعبیه شده است. هوندا سیویک هیبریدی مدل 2025 از رینگ‌های جدید مانند نقره‌ای متالیک و خاکستری مرواریدی نیز برخوردار خواهد بود.

از امکانات داخلی خودرو هم باید به سیستم صوتی با 12 بلندگو، تریم چرمی خاکستری و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ 9 اینچی اشاره کرد.

با اعلام شرکت سازنده، نسخه سدان سیویک هیبریدی در ماه آینده میلادی راهی نمایندگی‌های فروش می‌شود و نسخه هاچ بک نیز احتمالا تا اواخر تابستان از راه می‌رسد. لازم به ذکر است که نسخه‌های غیر هیبریدی همچنان با موتور 2 لیتری عرضه خواهند شد.

گفتنی است خودروهای هوندا eNS1 و هوندا وزل از جمله محصولات این شرکت ژاپنی هستند که به‌صورت وارداتی در بازار ایران نیز عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
هوآوی آیتو M7 مکس معرفی شد؛ شاسی بلند جذاب غول فناوری چین با طراحی و امکانات خاص خبر بد برای طرفداران تویوتا هایلوکس در سراسر جهان تریلی جدید ولوو با تکنولوژی رانندگی خودکار فوق‌ پیشرفته از راه رسید؛ آغاز انقلاب در عرصه باربری آمریکایی‌ها با تکنولوژی باتری الماسی، دنیای خودروهای برقی را عوض می‌کنند

برچسب‌ها:

نظر شما