شناسهٔ خبر: 66802952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خادم‌الرضا خود را وقف خدمت به مردم کرد

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، شهید آیت‌الله رئیسی را خدمتگزار مردم معرفی کرد که خود را وقف این کار کرده بود.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم جمالی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد در مسجد جامع ملابرات شهرستان کازرون بیان کرد: خستگی‌ناپذیر بودن از ویژگی‌های خاص رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود.

او ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: سیدالشهدای خدمت آیت‌الله شهید رئیسی یک عمر مجاهدت و خدمت به کشور داشتند که اخلاص، پاک دستی، دلسوزی، اعتقاد به مردم و از همه مهمتر خستگی ناپذیری ویژگی خاص این شهید والامقام است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ادامه داد: خدمات بزرگ رئیس جمهور شهیدمان را نباید فراموش کرد در شرایطی سخت دولت را به دست گرفت ولی با تلاش و پشتکار به فرموده مقام معظم رهبری امید را به کشور بازگرداند. 

او تصریح کرد: خادم‌الرضا شهید رئیسی با تلاش، مجاهدت و اخلاص تمام عمر مبارک خود را وقف خدمت به مردم کرده بود. 

جمالی تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، خادم‌الرضا واقعی و خود درد کشیده بود به طوری که نقطه سیاهی در پرونده مسئولیتی او دیده نمی‌شود. 

او اظهار کرد: گوهر نایاب و کم‌یابی را از دست داده‌ایم کسی که کشور را روز به‌روز قدرتمندتر و در راستای حل مشکلات فعالیت می‌کرد.

این مقام نظامی استان فارس یاد آور شد: خداوند این چنین تقدیر کرد که خادم مردم از بین ملت برود و بدانیم که به مقام‌ شهادت رسیدن خاص اولیاءالله است و شهید طهارت محض و مشتری او خداست. 

او در ادامه از حماسه سوم خرداد سخن گفت و افزود: سوم خرداد فتح‌الفتوح هشت سال دفاع مقدس ماست. 

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس به ثمره دفاع مقدس در آستانه آزادسازی خرمشهر پرداخت و تاکید کرد: ثمره مقاومت و ایستادگی در ۸ سال دفاع مقدس تبدیل به ایران مقتدری شده است که کسی جرأت رویارویی با این مردم را ندارد.

او در انتها با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان فارس در ۴آبان ماه امسال بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری علاوه بر استان‌ها شهرستان‌های بالای ۱۰۰۰ شهید نیز کنگره شهدای مستقل برپا می‌کنند که در استان فارس شامل سه شهرستان کازرون، جهرم و فساست.

نظر شما