شناسهٔ خبر: 66802218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی؛

اختتامیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

اختتامیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عصر امروز به ریاست آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اختتامیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا، اختتامیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز، دوم خرداد ماه به ریاست آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در این نشست با تقدیر از خدمات آیت‌الله جنتی در ادوار گذشته مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله جنتی به حق یکی از چهره‌های تأثیرگذار در نظام و مجلس خبرگان رهبری است و ایشان در مقام شاگردی از درس‌های حضرات عظام آیت‌الله بروجردی، امام خمینی(ره) و گلپایگانی بهره برده‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های علمی و فرهنگی آیت‌الله جنتی بسیار زیاد است، افزود: نتیجه این فعالیت‌ها انتشار آثار علمی و دینی است که برای نسل کنونی و آینده اثرگذار خواهند بود. سوابق سیاسی آیت‌الله جنتی بسیار درخشان است طوری که در انقلاب اسلامی چه پیش از آن و چه قبل از آن همراه و یاور امام خمینی(ره) بودند و در کنار مبارزان و مردم قرار گرفتند و دست به مبارزه علیه رژیم طاغوت زدند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت‌الله جنتی بعد از انقلاب، در کنار شهید بهشتی و شهید قدوسی نقش‌آفرینی کردند و در مسائل قضایی به این دو کمک کردند و با عضویت در شورای نگهبان تا به امروز در صف خدمت به مردم و نظام قرار دارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه آیت‌الله جنتی فردی دنیاگریز محسوب می‌شود، گفت: نمایندگی رهبری و امام در اتحادیه دانشجویان، امام جمعه موقت تهران و کرمانشاه، نمایندگی مجلس خبرگان از استان خوزستان و تهران عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نمایندگی مسلمان با دستور رهبری در کشتار بوسنی و هرزگوین از دیگر سوابقی محسوب می‌شوند که در کارنامه آیت‌الله جنتی به چشم می‌خورند.

انتهای پیام

نظر شما