شناسهٔ خبر: 66801793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

نقشه‌های جدید بخش چند نفره بازی Modern Warfare 3 به نمایش گذاشته شد نقشه‌های جدید بخش چند نفره بازی Modern Warfare 3 به نمایش گذاشته شد

اکتیویژن ویدیویی از نقشه‌های جدید بخش مولتی‌پلیر بازی کال آف دیوتی مدرن وارفر 3 را منتشر کرده است که براین اساس، Paris و Tokyo نام دارند و در همان‌طور که مشخص است، در پایتخت فرانسه و ژاپن قرار می‌گیرند. قرار است این دو نقشه در تاریخ ۲۹ ماه می (۹ خرداد ۱۴۰۳) برای فصل چهارم بازی‌های Modern Warfare 3

صاحب‌خبر -

اکتیویژن ویدیویی از نقشه‌های جدید بخش مولتی‌پلیر بازی کال آف دیوتی مدرن وارفر 3 را منتشر کرده است که براین اساس، Paris و Tokyo نام دارند و در همان‌طور که مشخص است، در پایتخت فرانسه و ژاپن قرار می‌گیرند. قرار است این دو نقشه در تاریخ ۲۹ ماه می (۹ خرداد ۱۴۰۳) برای فصل چهارم بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone در دسترس قرار بگیرند.

در متن راهنمای نقشه پاریس بازی می‌خوانیم: «با اعزام اپراتورها به پاریس، نبرد در شهر عشق آغاز می‌شود و درحالی که درگیری‌ها در اطراف یک ایستگاه پلیس و یک گالری رخ می‌دهند، برج نمادین شهر در پس زمینه‌ی آن خودنمایی می‌کند. دو ساختمان مرکزی شهر، قلب اصلی این نقشه‌ی متوسط را شکل می‌دهند و در اطراف آن‌ها، آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارند. جاده‌های عریض شهر، جای زیادی را برای درگیری‌های روی زمین در اختیار کاربران قرار می‌دهند و مسیرهای تنگ و باریک قسمت‌های دیگر آن نیز فرصت کافی برای دور شدن از دید دشمنان یا ایجاد کمین را در اختیار آن‌ها خواهند گذاشت.»

نقشه توکیو بازی Modern Warfare 3

متن راهنمای نقشه‌ی توکیو نیز در اینباره می‌نویسد: «با این نقشه‌ی متوسط که اپراتورها را مستقیما وارد شب‌های شهر توکیو با تبلیغات‌های خیابانی چشمک زن و مراکز سرگرمی و غذاخوری‌های شبانه‌ی آن‌ می‌کند، آماده‌ی ورود به ژاپن باشید. جایی که درگیری‌های آن در خیابان‌های اصلی و فضاهای اطراف آن اتفاق می‌افتد. علاوه‌بر مراکز بلندمرتبه‌ای مانند هتل‌ها و ساختمان‌های مانگا و مسیرهای پایین آن، توکیو، درگیری‌ها را روی سطح زمین نیز ادامه می‌دهد. در خیابان‌ها به‌دنبال هدف بعدی خود بیافتید یا در مراکز تفریحی و هتل‌ها، ریسک نبردهای نزدیک را به جان بخرید. از این راهنما برای آشنایی با بلوک‌های شهر استفاده کنید تا بتوانید در زمان آغاز بازی، آماده‌ی مسابقه شوید.»

نقشه جدید بازی Modern Warfare 3

سومین نقشه جدید و 6v6 بازی قرار است در ادامه‌ی به‌روزرسانی‌های فصل چهارم و با آپدیت Reloaded برای بازی منتشر شود. Incline به‌عنوان «یک پست تحقیقاتی متروکه در کوه‌های ارزیکستان» توصیف شده است که «در اطراف یک تأسیسات حمل‌و‌نقل قرار می‌گیرد.»

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-368643

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

جزئیات فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد

ادامه مطلب

بازگشت نقشه‌های مدرن وارفر ۲ در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

ادامه مطلب

خداحافظی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone با حالت DMZ

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما