شناسهٔ خبر: 67216543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

دادستانی کل کشور: نامزدهای انتخابات از بیان مطالب غیرمستند در فضای حقیقی و مجازی اجتناب کنند

صاحب‌خبر -

شفقنا_ دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه قانون باید سرلوحه سخنان، رفتار و اعمال نامزدها و هواداران آنان باشد، گفت: ضروری است همه نامزدها به بیان شایستگی‌های خود پرداخته و از تخریب رقیب و بیان مطالب غیرمستند، وعده‌های نشدنی و سخنان بی‌پایه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی اجتناب کنند.

به گزارش دادستانی کل کشور؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدموحدی آزاد روز یکشنبه در جلسه شورای معاونان دادستانی کل، با اشاره به انتخابات پیش روی، بر همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای فراهم ساختن شرایط لازم به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند، افزود: رئیس جمهور شهید؛ انسانی مخلص، فرهیخته و پرکار بود، مسئولی مردمی که شهادتش نیز سبب ساز وحدت بیش از پیش اقشار مختلف شده و امیدواریم ملت ما با حضور پرشور و شعور خود پای صندوق های رأی، به مانند همیشه خالق حماسه ای عظیم باشند.

موحدی آزاد تصریح کرد: با هتاکان، هنجارشکنان و اخلالگران در امنیت روانی در هر سطحی قاطعانه برخورد می شود.

وی یادآور شد: لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون، با محوریت پاسداری از ارزش های اسلامی – انقلابی برای حفظ وحدت ملی و در نهایت سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

نظر شما