شناسهٔ خبر: 66801734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نامگذاری ۲ مدرسه به‌نام شهید آیت‌الله رئیسی در استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از نامگذاری دو مدرسه در شهرستان‌های رزقان و آباده به‌نام شهید خدمت آیت‌الله رئیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرشید قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید کشور جمهوری اسلامی ایران حضرت سید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، اظهار داشت: ایشان مجاهدی نستوه، خادم الرضا و خادم ملت شریف ایران بودند و درطول دوران ریاست جمهوری خدمات ارزنده‌ای را برای آموزش و پرورش رقم زدند که از جمله آن طرح رتبه‌بندی معلمان بود.

وی افزود: آموزش و پرورش استان فارس در اقدامی خلاقانه و به پاس قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این شهید بزرگوار، مدارسی را به نام ایشان نامگذاری کرد که اولین مدرسه دبیرستان دخترانه متوسطه اول واقع در شهرک امام رضا(ع) شهر زرقان استان فارس واقع شده دارای 6 کلاس درس است و 157 دانش‌‌آموز نیز در آن مشغول به تحصیل هستند.

 قاسمی بیان کرد: همچنین به پاس قدرشناسی از زحمات و خدمات شبانه‌روزی این خادم ملت، بنا به پیشنهاد کمیته نامگذاری مدارس شهر آباده و تصویب در جلسه شورای نامگذاری مدارس استان فارس یک‌ واحد آموزشی در این شهر به نام شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: این واحد آموزشی که دبستان دوره ابتدایی است و در شهر آباده استان فارس واقع شده دارای 12 کلاس درس است و 400 دانش‌آموز نیز در آن مشغول به تحصیل هستند که آیین رونمایی از تابلوی این واحد آموزشی در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/424/

نظر شما