شناسهٔ خبر: 66801724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

استادان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه ای تاکید کردند با شرکت در مراسم تشییع آیت الله رئیسی بر ادامه راه انقلاب اسلامی عهد خواهند بست.

صاحب‌خبر -

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در بیانیه کانون بسبج اساتید دانشگاه فردوسی آمده است: رئیس جمهور خادم الرضا مردی از جنس مردم، در شب میلاد امام رئوف، رجایی وار در راه خدمت به مردم به رفقای شهیدش پیوست و بهشتی شد.


این بیانیه افزوده است: نهال انقلاب اسلامی از بدو تولدش تا کنون با خون شهدایش آبیاری شده است. بدون تردید همچون گذشته شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و یاران همراه ایشان موجب استحکام انقلاب اسلامی و بقای کشور و ملت خواهد شد.


در ادامه این بیانیه آمده است: هر چند باور رفتنشان سخت و داغ عزایشان برای ما سنگین است اما این سنت الهی است و ما را جز صبر بر مصیبت و ادامه دادن راه این شهدا دستوری نیست، چه زیباست شیعه امام حسین (ع) بودن که می فرماید: الهی رضا بقضائک تسلیما لامرک لا معبود سواک یا غیاث المستغیثین و چه زیباست عشق به خدایی که اینچنین شایسته گلچین می کند.


در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «ضمن عرض تسلیت به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ملت شریف ایران، خانواده محترم شهید جمهور خصوصا همسر فاضل ایشان همکار گرامی سرکار خانم دکتر علم الهدی، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد و به خانواده های شهدای همراه رئیس جمهور  و دانشگاهیان ایران اسلامی، خصوصا همکاران دانشگاه فردوسی، اعلام می داریم در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر شرکت نموده و با ایشان در آخرین لحظات وداع، بر ادامه راه انقلاب اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت عهد می بندیم.»

نظر شما