شناسهٔ خبر: 66801565 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیریت توقف در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد برای روز پنجشنبه

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد هنگام تشییع پیکر شهید جمهور ، روز پنجشنبه در ایستگاه های "بسیج و شریعتی" توقف ندارد. مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد هنگام تشییع پیکر شهید جمهور ، روز پنجشنبه در ایستگاه های "بسیج و شریعتی" توقف ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، بهرام نکاحی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه ستاد هماهنگی تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با حضور فرماندار و شهردار مشهد، مقرر شد تا محدودیت‌هایی در ٢ ایستگاه اعمال شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در ساعت اوج حضور جمعیت در میدان بسیج و برای حفظ ایمنی مردم سرویس‌دهی خط یک مترو در این ایستگاه به صورت موقت متوقف خواهد شد.

نکاحی گفت: همچنین در ساعت اوج جمعیت در ایستگاه شریعتی نیز سرویس‌دهی این ایستگاه در خط ٢ متوقف و تنها سرویس دهی در خط یک ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: پس از اعلام مرکز کنترل مبنی بر ازدحام جمعیت، این ٢ ایستگاه تا پایان مراسم غیرفعال و مسافران باید در ایستگاه های قبل یا بعد شریعتی و بسیج از واگن‌ها پیاده یا سوار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما