شناسهٔ خبر: 66801199 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ملت ایران اقدامات برجسته شهید آیت الله رئیسی را فراموش نخواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت را فراموش نخواهد کرد. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت را فراموش نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی در جمع عزاداران یاسوجی با بیان اینکه انسان‌هایی که در راه خدام قدم بر می‌دارند، خداوند جان آن‌ها را می‌خرد، افزود: شهید آیت الله رئیسی خادم مردم بود و برای خدمت به مردم تلاشی شبانه روزی داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای آزادی خواه عزادار این شخصیت مردم دار هستند، اظهارکرد: آیت الله رئیسی در راستای ایجاد امنیت و همچنین صلح و دوستی بین کشورهای مختلف تلاش بسیاری داشت و امروز شاهدیم که بسیاری از کشورهای منطقه برای از دست دادن ایشان عزای عمومی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی خود را به برکت حضور مردم در میدان ادامه می‌دهند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما