شناسهٔ خبر: 66801002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه می‌دهیم

استاندار کرمانشاه گفت: هر کس رئیس‌جمهور شهید را دوست دارد، راه او را قبول دارد و این راه عزت و کرامت جامعه اسلامی را دیده و شناخته، باید این مسیر را بیش از قبل، بهتر از قبل و با امید و انگیزه مضاعف ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان (شهدای خدمت) امروز _ چهارشنبه دوم خرداد _ با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛ فرمانداران پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، اعضای شورای تأمین شهرستان، اعضای شورای اداری و کارکنان ادارات شهرستان پاوه، روحانیون، بازاریان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم پاوه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: عزت و عظمت شهید به واسطه راهی است که انتخاب کرده است.

محمدطیب صحرایی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی و همراهان انقلابی‌شان در راه خدمت صادقانه به مردم شریف ایران به شهادت رسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا سبب زنده شدن راه سعادت، توحید، خداجویی و خدمت به بندگان خدا می‌شود.

وی افزود: شهادت یک مسئله تصادفی و اتفاقی نیست، شهادت در طول یک مسیر انتخاب شده از جانب خداوند متعال به انسان لطف می‌شود.

صحرایی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی در انتهای مبارک یک مسیر خدمت و تلاش ده‌ها ساله به مدال افتخار شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: خداوند متعالی دل‌های مؤمنان را به واسطه خدمتگزاری، خیرخواهی و محبت به هم جذب می‌کند، اگر امروز فارغ از شغل، کسب و کارمان غمگین شهید خدمت هستیم به واسطه این است صادقانه و خالصانه جان خود را فدای ما کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: خوبی‌های آیت‌الله رئیسی تا ایران ایرانی و حقیقت‌گویی، آزادی‌خواهی و عدالت به پا است، باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) که «راه و رسم شهادت کور شدنی نیست»، تصریح کرد: امروز می‌بینیم هر کس در این مسیر حرکت می‌کند، می‌تواند شهادت را به‌عنوان هدیه بی‌بدیل الهی از خداوند متعال طلب کند و امیدوار به دریافت آن باشد.

صحرایی با بیان اینکه گرامیداشت نام شهید لازم است ولی کافی نیست، اظهار کرد: شهدا بیش از آنکه گرامیداشت و تکریم بخواهند، همراه و هم‌فکر می‌طلبند.

وی افزود: امروز شهید رئیسی و همراهانشان، ما را به ادامه راه پرافتخارشان دعوت می‌کنند چون راه خدمت به بندگان خدا تا قیامت برقرار است و به سعادت بشر ختم می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: هر کس رئیس جمهور شهید را دوست دارد، راه او را قبول دارد و این راه عزت و کرامت جامعه اسلامی را دیده و شناخته باید این مسیر را بیش از قبل، بهتر از قبل و با امید و انگیزه مضاعف ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به یک‌چهارم جمعیت جهان امروز در پی‌شهادت رئیس جمهور پاکدست، خدوم و صادق جمهوری اسلامی ایران در عزای عمومی هستند.

صحرایی افزود: در آخرین جلسه‌ای که ما در خدمت شهید جمهور بودیم ایشان فرمودند؛ کاری که درست و خوب است و منطق صحیح دارد و به نفع مردم است بدون ملاحظه انتخابات و رقابت باید اجرایی شود و ادامه دادند؛ چه یک روز فرصت داشته باشیم چه صدسال، باید آنچه که وظیفه است انجام دهیم.

نظر شما