شناسهٔ خبر: 66800620 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بارش‌های رگباری همچنان مهمان استان مرکزی

معاون توسعه و پیش‌یینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بارش‌های رگباری و رعد و برق در این استان تا هفته آتی ادامه دارد. معاون توسعه و پیش‌یینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بارش‌های رگباری و رعد و برق در این استان تا هفته آتی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، رضا مرادی در این خصوص گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی وضع هوا به دلیل فعالیت سامانه بارشی طی امروز چهارشنبه در سطح استان به ویژه در نواحی شمالی در بعضی ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق استان احتمال خیزش گرد و خاک و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس روز دوشنبه هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۶ اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین برخورد صاعقه و خسارت ناشی از تگرگ و وزش باد شدید موقتی صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: همچنین بر اساس نقشه‌های فعلی از روز پنجشنبه تا ابتدای هفته آینده بارش‌های رگباری به صورت پراکنده در برخی از مناطق به ویژه نواحی شمال و شرق استان تداوم دارد.

نظر شما