شناسهٔ خبر: 66800489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار خبر داد

خدمات‌دهی شرکت‌ اتوبوسرانی تبریز برای مراسم تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی فقیه

شهردار تبریز از خدمت‌رسانی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی برای مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم از ساعت اولیه صبح از خیابان ارتش جنوبی و مسیرهای اطراف به سمت گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.

صاحب‌خبر -

یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم فردا پنجشنبه سوم خرداد از میدان شهدا آغاز و پس از طی مسیر تا میدان ساعت انجام و ادامه مراسم تشییع و تدفین در گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود، جهت تسهیل حضور شهروندان در این مراسم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اقدام به جابجایی شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت خواهد کرد. 

وی افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد فردا پنج شنبه از ساعات اولیه صبح در مسیر خیابان ارتش جنوبی و خیابان های اطراف مستقر بوده و آماده انتقال شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت هستند. 

هوشیار با اشاره به ضرورت کاهش ترافیک در مسیر وادی رحمت اعلام کرد: از عموم شهروندان عزیز خواهشمندیم از تردد با خودروهای سواری شخصی پرهیز کرده و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، از ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده استفاده کنند. 

وی در پایان از حضور مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز و استان آذربایجان شرقی در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور فقید و همراهان وی قدردانی کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم پنجشنبه سوم خرداد از ساعت ۹/۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت انجام خواهد شد همچنین مراسم بزرگداشت نیز از ‌ساعت ۱۶/۳۰ در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما