شناسهٔ خبر: 66800344 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله رییسی عالمی مجاهد و خستگی ناپذیر بود

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر گفت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رییسی عالمی مجاهد و خستگی ناپذیر در راه رفع مشکلات مردم بود که مزد خدمت بی منت خود را دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام یاسر راغبی چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای راه خدمت و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد النبی پایگاه دریایی بوشهر گفت: آیت الله سید ابراهیم رییسی ظرفیت‌هایی داشتند که شهادتش صدمه‌ای بر پیکر جمهوری اسلامی ایران وارد شد.

وی با بیان آیه شریفه ۱۶۹ سوره آل عمران تصریح کرد: اگر کسی در مسیر خدمت به مردم کشته شود در واقع به شهادت رسیده است.

راغبی با اشاره به زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: آیت الله آل هاشم سال‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و آخرین سمتشان هم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بوده است.

وی ادامه داد: از خصوصیات بارز اخلاقی این عالم بزرگوار، مجاهدت شبانه روزی و انسان بسیار کریم النفسی بودند و از یادگارهاش در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزاری دوره‌های بصیرت است.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر با اشاره به هجمه‌هایی که زمان حادثه بالگرد رییس جمهور به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران شد گفت: آنهایی که به این اتفاق دلخوش کرده‌اند بدانند که اراده مردم ایران به واسطه این حوادث خلل ناپذیر است.

وی افزود: شخصیت‌های برجسته از جمهوری اسلامی ایران به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسیده اند ولی خللی در اراده مردم به وجود نیامد و مردم مصمم‌تر شدند.

راغبی اضافه کرد: افراد ایثارگر و اهل نبوغ و جهادگر در بین این ملت بسیارند که می‌توانند راه این شهیدان را ادامه دهند.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهرگفت: یک امتحان دیگر برای ملت ایران رقم خورد که ملت ایران در این پنجاه روز آینده که باید منتخب خود را انتخاب کنند پا به میدان بگذارند.

وی گفت: امیدوارم مانند همه امتحانات این ملت سرافراز، سربلند و دشمن کوب بیرون بیاید.

نظر شما