شناسهٔ خبر: 66800162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خدمات شهید آیت‌الله رئیسی جاودانه خواهد ماند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مجاهد مخلصی است که خدمات او جاودانه خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ایران دارای برجستگی‌های اخلاقی، فردی و اجتماعی بود که در این سه سال تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم با مجاهدت و اخلاص تمام کرد.

وی تصریح کرد: اگر مردم ایران امروز قدردان خادم شایسته و ممتاز خود هستند، به دلیل برجستگی‌هایی است که در این مرد بی‌ادعا مشاهده شده و قطعاً رؤسای جمهور و مسئولان دیگر نیز باید ویژگی‌های همتراز با مدیریت انقلابی و جهادی او را داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در کمتر از سه سال خدمات شهید آیت‌الله رئیسی به نحوی در اذهان و افکار مردم به جا مانده که امروز اوج عشق و ارادت به این شهید والامقام و همراهانش را شاهد هستیم که با خلوص نیت در مسیر خدمت به مردم به درجه اعلای شهادت رسیدند.

ستوده افزود: در تاریخ پرفراز و نشیب 46 ساله این انقلاب حوادث متعدد این ملت را در مسیر پرتلاطم قرار داده که یکی از این حوادث شهادت خادم بی‌منت آیت‌الله رئیسی و همراهانش بود که در اذهان و افکار عمومی بر ای همیشه ماندگار بوده و از این مرد ستودنی به نیکی یاد خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید مکتب آیت‌الله رئیسی الگو و مرام سایر رؤسای جمهور، مسئولان و خدمتگزاران قرار گیرد، چرا که مقام معظم رهبری نیز ویژگی‌هایی را برای آیت‌الله رئیسی برشمردند که قطعا نشان از عمق دلسوزی او در مسیر خدمت و مجاهدت مخلص بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اضافه کرد: برای جهانیان نیز شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی بی‌نظیر شناخته شده است و از همین رو همگرایی بیشتر را در منطقه و اتحاد و همدلی را در پیمودن مسیر عزتمندانه حفظ ارزش‌های اسلامی و انسانی شاهد هستیم.

ستوده بیان کرد: امیدواریم مسئولان در ادامه مسیر خدمتگزاری با تکیه و تأسی به مکتب ولایت و الگوی بی‌نظیر خدمت‌رسانی بی‌منت به نحوی عمل کنند تا این مردم همیشه قدردان مجاهدت آنها باشند.

انتهای پیام/131/

نظر شما