شناسهٔ خبر: 66800151 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

در پوشش امدادی مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت صورت گرفت:

بهره مندی هزار و ۶۶۷ نفر از خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر

دبیر کل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر به هزار وششصد و شصت و هفت نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)، یعقوب سلیمانی با اعلام این خبر گفت: تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز هزار و ۶۶۷ نفر به پست های امدادی جمعیت هلال احمر در مسیر های منتهی به تشییع شهدا مراجعه و از خدمات نیروهای عملیاتی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۸۲ نفر از این مراجعین پس از انجام اقدامات کمک های اولیه توسط نیرو های عملیاتی هلال احمر به مراکز درمانی ثابت و سیار منتقل شدند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۲۴۸ نفر از مراجعه کنندگان توسط نیروهای مستقر هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین خدمات سلامت محور به حدود هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد.

سلیمانی اضافه کرد: این خدمات از سوی بیش از ۲ هزار و۳۰۰ نفر از عوامل عملیاتی هلال‌احمر در مراسمات استان‌های آذربایجان شرقی ، قم و تهران ارائه شده است.

وی در توضیح خدمات ارائه شده تشییع امروز شهدا از دانشگاه تهران تا میدان آزادی با اشاره به حضور هزار و هشتصد و دو نیروی عملیاتی، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و دو دستگاه بالگرد گفت: امدادگران جمعیت در این مراسم به ۹۰۵ نفر خدمات حضوری از قبیل پانسمان، سرم تراپی، فیکس و آتل و بندی و تست فشار و قند خون ارائه و ۶۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

نظر شما