شناسهٔ خبر: 66799510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید خدمت مرد میدان و همواره در فکر رفع مشکلات بود

امام جمعه کرمان گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی ویژگیهای بارزی داشت ، او اهل کار شبانه روزی ومرد میدان بود تا مشکلات مردم را رفع کند.

صاحب‌خبر -
شهید خدمت مرد میدان وهمواره در فکر رفع مشکلات بود
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان در حسینیه ثارالله شهر کرمان با بیان اینکه این شهید بزرگوار مطیع محض ولایت‌فقیه بود و گفتمان رهبری و نظام را تقویت کرد و این را در تمامی رده‌های نظام شاهد هستیم، گفت: شهید جمهور ما مرد میدان بود و در اوج کارهای سخت متعهد به اخلاق بود.

وی با بیان اینکه توجه به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه دغدغه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود، گفت: شهید جمهور در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مدت سه سال ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی تلاش زیادی برای توسعه و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف انجام شد، ادامه داد: جوان‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رئیسی بود.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: اگر چه امروز در سوگ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عزا نشسته‌ایم، اما حرکت انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد و در آینده‌ای نزدیک با رای مردم رئیس جمهوری مردمی و خستگی ناپذیر برگزینیم.

استاندار کرمان هم در این مراسم ضمن اشاره به روحیات خدمتگذاری صادقانه ، شهید آیت الله رییسی گفت :در دوره وی گفتمان و نگاه خادمانه  به مردم تغییر کرد ، خدمت به مردم در این دوره بصورت عملی بروز کرد.

محمد مهدی فداکار اخلاص در عمل را از دیگر خصوصیات این  شهید بزرگوار بیان کرد و افزود :این شهید بزرگوار به شدت از حواشی و اختلافات دوری میکرد و فرصت ها را برای خدمت رسانی غنیمت می شمرد ودغدغه اقشار محروم را داشت.

<div id="video-display-embed-code_11142241"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241143/11142241?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما