شناسهٔ خبر: 66799376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قدردانی مردم انقلابی همدان از خدمات رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی

همزمان با مراسم تشییع پیکر پاک شهدای خدمت در تهران، مردم شهیدپرور و انقلابی همدان نیز با هدف تکریم و پاسداشت مقام شهید جمهور و سیدالشهدای خدمت به خیابان های این شهر آمده و در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان گردهم آمدند.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مردم انقلابی دارالمجاهدین همدان به مانند دیگر هموطنان قدرشناس ایران که در جای جای این سرزمین پهناور، حضور پررنگ و حماسی خود را در پاسداشت شهدای خدمت و در راس آنها شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی اعلام کردند.

امروز صبح اقشار مختلف مردم سیاه پوش و عزادار همدان پس از تجمع، از میدان امام خمینی(ره) حرکت خود را به سمت حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) این شهر آغاز کردند.

حاضران و راهپیمایان عزادار در این مراسم با سردادن شعارهای، تسلیت تسلیت امام هشتم رضا(ع)، عاقبت شد شهید و میهمان شما، خادمت شد شهید عاقبت میهمان شما شد ای ولی خدا، عزت تو مزد صداقتت بود و رییسی رییسی راهت ادامه دارد، نسبت به رییس جمهور شهید خود به ابراز احساسات پرداختند.

حضور پررنگ دسته جات عزاداری و حمل پرچم های سیاه و تصاویر رییس جمهور شهید در دست حاضران از جلوه های زیبای این اجتماع عظیم و باشکوه مردم همدان بود.

حضور خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم چشمگیر و دیدنی بود، برخی از مادران شهدا در یک دست خود تصویر فرزند شهیدشان و در دست دیگر تصویر شهید جمهور آیت الله رییسی را حمل می کردند که قابی زیبا از این مراسم باشکوه و حزن انگیز بود.

لازم به یادآوری است، مردم شهید پرور همدان همچنین در روز اعلام شهادت آیت الله رییسی و دیگر شهدای خدمت نیز با گردهمایی در میدان امام خمینی(ره) و برپایی یک آیین و مراسم باشکوه و ماندگار، یاد و خاطره این شهدای سرافراز و خادمان خود را گرامی داشته بودند.

همچنین در اکثر شهرها و روستاهای استان همدان نیز تجمعات باشکوهی در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت برگزار شد.

46

نظر شما