شناسهٔ خبر: 66798951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار کاشمر:

قطار پیشرفت کشور در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفت

جواد افتخاری

فرماندار کاشمر گفت: قطار پیشرفت کشور در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفت.

صاحب‌خبر -

حجت‌اله شریعتمداری در حاشیه مراسم بزرگداشت خادم الرضا شهید آیت‌الله رییسی که با حضور دانشگاهیان این شهرستان برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهید آیت‌الله رییسی اسوه خدمت و تلاش برای مردم در تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: آیت‌الله رییسی در ۴۰ سال دوران خدمت خود در بخش‌های مختلف به ویژه دوران ریاست جمهوری شبانه‌روز برای خدمت به مردم و رسیدگی به امورات مردم به خصوص در نقاط محروم و کم برخوردار تلاش نمود.

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم با تأکیدات ایشان اقدامات زیربنایی زیادی در کشور شروع شد به گونه‌ای که قطار پیشرفت کشور با شتاب در جهت آبادانی و توسعه کشور در بخش‌های مختلف به‌ ویژه نقاط روستایی روبه جلو به حرکت درآمده بود.

 شریعتمداری تصریح کرد: در شهرستان کاشمر پروژه‌های زیادی در بخش‌های مختلف به خصوص حوزه روستایی با کمک‌های دولت در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری نه تنها هیچ‌گونه خللی در امر خدمت‌رسانی و اداره امورات مردم به وجود نخواهد آمد بلکه مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی با توان، قدرت و انگیزه مضاعف نسبت به قبل کارها را ادامه خواهند داد.

فرماندار کاشمر از فعال شدن بسیاری از پروژه‌های راکد در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: مردم بسیاری از شهرستان‌ها به خصوص کاشمر در دولت سیزدهم طعم شیرین خدمت را چشیدند.

وی مردمی بودن را مهمترین ویژگی شهید رئیسی دانست و افزود: با تدبیر شهید آیت‌الله رئیسی توانستیم بسیاری از مشکلات را رفع و تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام را مشخص کنیم.

شریعتمداری با اعلام اینکه نام شهید رئیسی و خدمات ایشان برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، گفت: خدمات آیت‌الله رئیسی امید را در دل محرومان و مستضعفان زنده کرد.

 مراسم بزرگداشت شهادت خادم الرضا شهید آیت‌الله رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان شهیدش با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشمر و مسئولین شهرستان به میزبانی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما