شناسهٔ خبر: 66798745 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگيري مواد فروش های اينترنتی در کرج 

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: 2 نفر از افرادي که با راه اندازي کانال تلگرامي اقدام به فروش مواد مخدر در سطح شهر کرج مي‌کردند، توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان شناسايي و دستگير شدند.  رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: 2 نفر از افرادي که با راه اندازي کانال تلگرامي اقدام به فروش مواد مخدر در سطح شهر کرج مي‌کردند، توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان شناسايي و دستگير شدند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ علي سليم پور اظهار کرد: به دنبال دريافت اخباري مبني بر فعاليت اشخاصي در زمينه فروش مواد مخدر در بستر فضاي مجازي و شبکه اجتماعي تلگرام، بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي گردانندگان اين کانال هاي تلگرامي در شهر کرج شناسايي و در عمليات هاي جداگانه دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اضافه کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان بيش از 5 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ سليم پور در پايان ضمن هشدار به فروشندگان مواد مخدر در بستر فضاي مجازي خاطرنشان کرد: پليس به صورت مستمر در حال رصد فضاي مجازي بوده و با متخلفان در زمينه فروش مواد مخدر دربستر فضاي مجازي برخورد مي کند.

انتهای پیام/

نظر شما