شناسهٔ خبر: 66798100 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

معلمان بازنشسته ناراضی از اعمال نشدن رتبه جدید

در سال های اخیر بحث رتبه بندی معلمان و به تبع آن افزایش حقوق فرهنگیان بسیار فراگیر شده است و طرح رتبه بندی سبب ارتقا روحیه رقابتی معلمان و مهارت های آموزشی آن ها، پیشرفت در سطوح تربیتی و اخلاقی و در نهایت افزایش کیفیت آموزش و پرورش دانش آ…

صاحب‌خبر -

معلمان بازنشسته ناراضی از اعمال نشدن رتبه جدید

رتبه بندی معلمان به شدت اهیمت دارد و ذهن فرهنگیان را به شدت درگیر خود کرده است چرا که با وجود رتبه بندی معلمان تمام ی بخشهایی که به آن ارتباط دارد تکلیفش روشن میشود . در رتبه بندی معلمان حقوق فرهنگیان و بخشهای دیگر تقسیم میشوند و در رتبه بندی معلمان در آموزش بهبود بخشیده میشود.

معلمان بازنشسته ناراضی از اعمال نشدن رتبه جدید
یکی از معلمان بازنشسته استان کرمانشاه درباره رتبه‌ بندی معلمان گفت: ۳۰ سال سابقه خدمت دارم با مدرک لیسانس، رتبه ۳ را کسب کردم که بعد از اعتراض به رتبه ۴ ارتقا یافتم اما حقوقم با احتساب افزایش امسال به میزان ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با رتبه ۳ محاسبه و پرداخت می‌شود و رتبه ۴ در حقوق بازنشستگی اعمال نمی‌شود در حالیکه اگر رتبه ۴ اعمال شود میزان حقوقم به ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

معلم بازنشسته دیگری که سال ۱۴۰۱ از استان خراسان شمالی بازنشسته شده با ۳۰ سال سابقه کار و مدرک تحصیلی کارشناسی گفت: ۳۰ سال در روستا خدمت کردم و معلم کلاس ۶ پایه بودم؛ به مدت ۷ سال هم مدیر مدارس روستایی بودم اما رتبه ۲ را کسب کردم که پس از اعتراض به رتبه ۴ ارتقا یافتم اما حقوقم همچنان براساس رتبه ۲ پرداخت می‌شود و میزان حقوق دریافتی‌ام ۱۷ میلیون تومان است.

معلم بازنشسته سال ۱۴۰۱ از استان گیلان با ۳۰ سال سابقه کار و مدرک تحصیلی فوق دیپلم نیز می‌گوید: ابتدا رتبه ۲ را کسب کردم که بعد از اعتراض به رتبه ۳ ارتقا یافتم اما حقوقم را همچنان با رتبه دو پرداخت می‌کنند که مبلغ آن ۱۴ میلیون تومان است.

برچسب‌ها:

نظر شما